31 Ağustos 2010 Salı

BADEMLİ KEŞKÜL

142.TARİFİN ADI:  BADEMLİ KEŞKÜL  
GÖNDEREN:         FINDIK EZMESİ
 

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum 
Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için  TIKLAYINIZ


malzemeler:
*1 kg süt
*1 su bardağı şeker
*1 su bardağı toz badem
*2 çorba kaşığı nişasta
*1 yumurta sarısı
*1 paket vanilya



soğuk sütü bir tencereye dökün,içine şeker,yumurta sarısı ve toz bademi ekleyin.nişastayı  biraz suyla açıp süt kaynamaya başlayınca ekleyin.kıvam bulunca servis kaselerine  paylaştırın.üzerini istediğiniz gibi süsleyin.afiyet olsun.
****toz bademi bulmak biraz zor.ben kavrulmamış tuzsuz bademi sıcak suda biraz bekletip kabuklarını soyuyorum.daha sonra rondodan geçiriyorum.biraz zahmetli ama değer bence....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Ne kadar cici br sayfaniz var.Etkinliginz hayirli olsun:)ben henuz dondum amerikaya ve inanilmaz yogun olucam bir kac hafta.Yoksa katilirsim elbette etkinlige.Izliycem sizi.Sevgilerimle
Gulenay

hanife dedi ki...

Minticim poğaça yaptım alırmısın sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...